محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

رامکال کوچولوی ما

یکسال وهفت ماهه شدی نازنین من

1393/7/17 15:33
413 بازدید
اشتراک گذاری

یکسال وهفت ماهه شدنت مبارک گل من.خییییلی شیطون شدی ها یه کارایی میکنی البته نه شلوغ کاری های بد واعصاب خورد کن .شیطنت های خنده دار وبعضیاشونم خطر ناک.از هر جایی که بتونی مثل کوهنوردای زبر زرنگ میکشی بالا.مثل از کشوهای میز آرایش من تا گل خونه خونه مادر اپن و... من و‌باباشو با اسم صدا میکنه.ادم وممد.دیشب به باباش میگفت ممد سد .یعنی سرده.البته قبلا میگفت بابا جی یعنی بابا جون.تاآماده میشیم بریم بیرون میره تلویزیون رو خاموش میکنه میگه بابا بییم بعنی بریم.من که مدرسه میرم بعضی روزا میبرمش خونه مامانم ویه موقع هایی هم باهام میاد مدرسه جالب اینجاست که تو مدرسه بهم میگه خانم.آنوم.عسل وغزل دوقولو های همسایه هم تو کلاس من هستن وطاها کلی ذوق میکنه وبه عسل میگه ادل.به همه چیزای خوشمزه میگه بدنیه یعنی بستنیه.تقریبا جمله سه کلمه ای میگه‌ وهمه کلمه هارو تکرار میکنه .وقتی میخواد اخم کنه چشماشو لباشم جم میکنه.خلاصه خیلی بلا شده.به کرم میگه لی لی چون قبلا ها موقع کرم زدن براش شعر لی لی حوضکی  میخوندم.خلاصه خیلی بلا شدی.

 

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان نی نی
11 دی 93 12:24
سلام.وبلاگ قشنگی دارید.
 
مامان محمد طاها
پاسخ
تشکر🙏🙏🙏🙏