محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

رامکال کوچولوی ما

تولد یک فرشته

1392/6/12 1:15
548 بازدید
اشتراک گذاری

30اسفند 91-لحظه ای که همه پای سفره هفت سین منتظر تحویل سال نو بودن،من در اتاق عمل منتظر به دنیا اومدن تو گل زندگیم بودم.چقدر تفاوت داشت تحویل سال امسال من با تمام سالهای عمرم .همه هفت سین سفره عیدم سلامتی تو بود ولحظه تحویل سالم ،به دنیا اومدنت.ومن چه لحظه های با شکوهی رو میگذروندم .وجقدر فرق میکرد این انتظار من باانتظار بقیه!عشق به تو ترس از زایمان واتاق عمل رو از یادم برده بودودر میان تمام استرس من ودر میان همه فکروخیال من وقتی که به پرستار گفتم پس کی بچه ام  به دنیا میاد؟صدای گریه ضعیف تو بود که جواب سوالم رو داد.از پرستار خواستم که ببینمت .وتو فرشته کوچولو لای پارچه سبز هنوز چشمای نازت بسته بود.وچه لحظه ی دل انگیزی بودچشیدن طعم شیرین مادر شدنقلب

تولد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آوينا
2 شهریور 92 8:30
چه حس زيبايي و چه لحظه خوبي تولدت مبارك رامكال كوچولو عموي آوينا هم رامكال صداش ميكنه