محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

رامکال کوچولوی ما

یعنی تو چه شکلی هستی؟؟؟؟؟؟؟

1392/6/12 1:46
513 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی مامان سلام؛بیدار شو دیگه بلا .الان برا خودت خوابی ! آخر شبا که من میخوام بخوابم اینقد ورجه وورجه میکنی که خواب از سرم میپره صبح ها هم ساعت 7 دیگه بیداری واینقد شیطونی میکنی تا بیدارم می کنی .راستی بابا دو شب پیش وقتی روی شکمم دست گذاشت تا حرکاتتو حس کنه چنان لگدی زدی که از ترس دستشو کشید عقب خیلی غافلگیر شد وترسید وهردومون حسابی خندیدیم .الان در هفته 25 بارداری هستم وتو3ماه دیگه میای تو بغلمون شیطون بلا.راستی چند تا از شاگردهای کلاسم میدونن که تو توی دل من هستی؛بعضی وقتا نگاهشون میکنم میبینم بااون چشمای کوچولوشون با تعجب دارن به شکم من نگاه میکنن؛نمیدونم تو فکرشون چی میگذره ولی برق نگاهشونو حس میکنم.یادم باشه از خاطرات شمال رفتنمون هم برات بنویسم که وقتی من ومحمد رفتیم تو سیسمونی فروشی چقد ذوق زده شده بودیم.یه آلبوم خیلی زیبا هم برات گرفتیم .وایییییییییییی اگه بدونی چقدر دلم میخواد صورت ماهت رو ببینم.کاشکی زوتر 3ماه دیگه بشه .    یعنی تو چه شکلی هستی!!!!! شکل من یا بابا؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی عسل دختر
2 شهریور 92 18:26
کوچولو های نازی دارید خدا نگهشهون داره به مام سربزنید