محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

رامکال کوچولوی ما

بدون عنوان

1392/11/11 2:29
160 بازدید
اشتراک گذاری

                                                               یا رازق طفل الصغیر                                   

  سلام قشنگ ترین گل روی زمین ،امروز تب داشتی و اسهال استفراغ .هیچی بجز شیر من نمیخوردی .فقط شام کمی کته خیلی نرم خوردی آخرشب رفتیم دکتر .جلوی دکتر انقدشیرین زبونی کردی ودد دد  اد بد  کردی که دکتر گفت بچتون  وضعیت عمومی خوبی داره ومشکل خاصی نداره .شیطون بلا امشب آقا جون ومادرجون ،عمو عباس ،عمه عاطفه و عمو علی و خانوادش اومدن خونمون وتو هم با مهدی بازی کردی ولی

مثل همیشه سرحال نبودی.قربونت برم که الان اینقد مظلوم کنارم خوابیدی.راستی محمد طاها جونم چند روز پیش بهت ماکارانی دادم خودت بخوری خیلی بانمک میخوردی وقتی فیلمشو به بابا محمد نشون دادم اینقد خوشش اومد که چند بار نگاش کرد.اهان اهان یه خبر دیگه ¡تو یاد گرفتی خودت تنهایی بمونی سر پا تا چند ثانیه.مبارک باشه انشالله عزیز مامان.بازم با این تبلت نمیشه عکس بزارم .دوستت دارم گل همیشه بهارم.

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

نرگس مامان نگار
1 اسفند 92 1:04
سلام عزیزم...من خودم مادر یک دختر 2 ساله ام ..به اندازه ی خودم تجربه دارم...اگر کودکت اسهال داشت حتما بهش دوغ و سیب زمینی پخته یا کته بده..تب هم حتما با اب ولرم +نمک پاشویه کن..اگر دیدی غذا نمیخوره مشکلی نیست خودتو وقتی مریض میشی میل به غذا خوردن داری؟؟؟ بچه هم همینطور..همون شیر براش کافیه..اصرار به غذاخوردن نکن..مدام بهش شیر بده تا جیش کنه و تبش دفع بشه..مدام شیردادن و خوابوندن بچه بهترین راهکار برای کاهش بیماریشه...فقط تبش رو با استامینوفن و پاشویه کنترل کن تا بالا نره..پارچه ی خیس رو حتما زیر بغل+ران بذار تا سریع پایین بیاد موقع خواب هم فقط رو شکمش پتو بذار و پاش رو در بیار تا سرما نخوره
الهام مامان امیرعلی جیگر
28 اسفند 92 14:16
سلام عزیزه دلم. سال نوتون مبارک باشه گلم وب امیرعلی باکلی مطلب و عکس جدید آپه/ یه سر بزن و کوچولومو خوشحال کن. نظرهم فراموش نشه