محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

رامکال کوچولوی ما

یا حسین(ع)

1392/7/8 17:22
597 بازدید
اشتراک گذاری

                                                 یا رازق الطفل الصغیر

نمیدونم چرا امشب یاد بسته ای که زمان مجردی به نیت تو گرفته بودم ،به نیت اینکه خدا بعد ها بهم فرزندی عطاء کنه که امام زمانی (عج)تربیتش کنم.بسته ی لباس علی اصغر امام حسین(علیه السلام)که توی اون بسته دوتا سی دی ،یکی مداحی ودومی سلسله مباحث تربیتی خانم دکتر همیز بود.اوردم گوش بدم وانشالله استفاده کنم.من ومحمد لباسهای تو بسته رو درآوردیم واز اونجایی که هردومون دل تو دلمون نبود که لباسارو تو تنت ببینیم ،برات پوشیدیم.خیلی بهت می اومد پسرم.گرفتمت جلوی اینه تا خودتو ببینی با دیدن خودت ولباسهای سبز خیلی خندیدی برای خودت هم جالب بود.محمدراستی اینقد دلم رو نسوزن .اینقد ازمن نپرس: اعظم واقعا علی اصغر امام حسین اینقد بوده؟همین جوری؟با همین خنده ها شیرین؟باهمین نگاههای معصوم مثل محمد طاها؟ آره محمد همین جوری .نمیدونم چرا ما فکر میکنیم حضرت علی اصغر اندازه یه نوزاد دو ماهه بوده .تو روضه شنیدم وقتی تیر به گلوی علی اصغر(ع) میخوره اولش یه لبخند میزنه .واین خیلی دلم رو میسوزونه .آخه وقتی یه ضربه یا چیزی به محمد طاها میخوره اولش فکر میکنه داریم باهاش بازی میکنیم وبعد دردشو متوجه میشه وگریه میکنه.قربون دلت برم رباب که حالا میفهمم چی کشیدی .قربون مظلومیتت برم امام حسین(ع)که حالا میفهمم چرا علی اصغر رو بعد از شهادت به خیمه نبردی.آه که حالاچقدر مظلومیت امام حسین رو درک میکنم تو صحرای کربلا وقتی که دشمناش حتی به معصوم ترین وبی دفاع ترین طفل اونجا رحم نکردن.این لالایی رو خیلی دوس دارم .لالایی که زمان بارداری وحتی حالا بارها وبار ها گوش میدم.

                      لالالالا لالالا                 بخواب ای کودک نازم علی اصغر

                      لالالا لالالا                   خواب شیرین ببینی خوشگل مادر

                      بخواب ای قرارم              من که شیر ندارم دهنت بزارم

                     لایی لایی پونه                 عزیزم برا شیر هی نگیر بهونه

                      لالالا لالالا لا                   لالایی برات میخونم ای فرشته

                     لالالا لالالا لا                    چشاتو رو هم بزار اینجوری زشته

                   لالالا لالالالا                      یکی بودیکی نبود یه کربلا بود

                    لالالالا لالالا                     یه علمدار که خیلی باصفا بود

                  .............

                        وای که چقدر دلم برای محرم وروضه هاش تنگ شده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)